vendredi 23 novembre 2018

Mini Challenge of November at More Than Words



Hi everybody!!
This is the time of the Mini Challenge of November at More Than Words

*****************************************************


Salut Salut!!
C'est le Mini Défi d'e Novembre chez More Than Words






For this challenge, the word Shine inspired me a lot. Shine together is a quote that I like a lot, because shine has many people, we shine much more than shine alone

**********************************************************

Pour ce défi, le mot Shine m'a beaucoup inspiré. Briller ensemble est une quote que j'aime beaucoup, car briller a plusieurs personne, on brille beaucoup plus que de briller seul








To make my Tag I used a black gesso to make my background. I used the stamp kit Se mettre au vert, de Les Ateliers de Karine. And of course I used Lindy's stamp gang powder and embossing powder, products I love. The title together and the butterfly are products of Les Création Édith Cloutier

***********************************************************

Pour faire mon Tag j'ai utilisé un gesso noir pour faire mon background. J'ai utilisé le kit d'étampe Se mettre au vert , des Ateliers de Karine. Et bien sur j'ai utilisé la poudre a embosser et les Spray de Lindy's stamp gang, des produits que j'adore. Le titre together et le papillon sont des produits de Les Création Édith Cloutier




Join the Challenge on the facebook page of More Than Words

******************************
Pour participer c'est sur la page facebook the More Than Words
Hope you come to have fun with the mini challenge
J'espère vous aurez du plaisir avec notre mini défi

Thanks a lot/ Merci du coup d'oeil
See you next time/A la prochaine
Daisy
xx

Aucun commentaire:

Publier un commentaire