lundi 1 octobre 2018

October More Than Words Challenge



Hi everybody!!!
It's time for the August Challenge at More Than Words

Here is the moodboard that will inspire you this month Inspired by the word Leisure and make Splats on your creation



*****************************************

Bonjour!!


Aujourd'hui je vous retrouve pour le Défi d'Octobre de More Than Words

Tout simplement s'inpiré du mot Leisure( loisir) et de faire des éclaboussure sur votre création

Voici le tableau d'inspiration pour ce défi




Here's how I was inspiredSince my childhood I like to play video games. As I get older, it's a leisure I still love . I like to liberate myself in this way and escape to another world. I am very lucky because the man who shares my life likes to play video games too. It must be said, we greatly found each other through this leisure we have in common. I splattered in blue, shiny blue and bronze on my background to give a little grunge look to my creation.
**********************************************

Voici comment j'ai été inspiré
Depuis mon enfance que j'aime jouer a des jeux vidéos. En vieillissant l'envie est toujours la. J'aime me libéré de cette façon et m'évader dans un autre monde. De plus, l'homme qui partage ma vie aime beaucoup jouer a des jeux vidéos lui aussi. Il faut dire qu'on s'est bien trouvé tout les deux, a travers ce loisir que nous avons en commun
J'ai fait des éclaboussure bleu, bleu brillant et bronze sur mon fond pour donner un petit look grunge a ma creation.









Thanks a lot
See you next time

**************************

Merci du coup d'oeil
A la prochaine

Daisy
xx


2 commentaires:

  1. What an amazing color combination...I love your inspiration layout !! Have a beautiful month !! xoxo

    RépondreEffacer
  2. Beautiful creating.. I love your creations and a new follower too!

    RépondreEffacer